یا ابا صالح

یا ابا صالح
قالب وبلاگ
نويسندگان

خداوند میگوید =انسان مرگ را می چشد ...در هنگام مرگ کامل روح از بدن خارج میشود ...

خواب مثل مرگ است ...

همه جانداران می میرند ...

علت ترس از مرگ وابستگی شدید به دنیاست ..چون فکر می کنند مرگ اخر کار است ...

نداشتن اگاهی نسبت به مرگ باعث میشود بترسیم ...

مرگ واسه کسی ترسناکه که دنیا شو اباد و اخرتشو خراب کرده باشه ...

حدیث پیامبر ص=نسبت رحم به دنیا مثل نسبت دنیا به اخرت است ...

در این دنیا بکارید و اون دنیا برداشت کنید ....

ما نمیدونیم قبرمان کجاست اما قبر ما معلوم است و ما را میشناسد ..

قبر ما هر روز 5 چیز به ما میگوید ..

1=من خانه تنهایی ام مونس بیار با خودت ....با تلاوت قران ..

2=من خانه تاریکی ام چراغ بیار ...صلوات ..

3=من خانه خاکی ام فرش بیار ...عمل صالح ...

4=من خانه گزندگانم پاد زهر بیار ...شهادت به پیامبر ....

5=من خانه فقرا ام ثروت بیار ...صدقه و محبت اهل بیت ....

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Arman
ساعت14:19---9 شهريور 1395
لایکـ

بهجت
ساعت13:50---8 تير 1394
سلام نماز روزه هاتون قبول

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ دو شنبه 18 خرداد 1394برچسب:, ] [ 15:45 ] [ الهام ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
تير 1394
خرداد 1394 ارديبهشت 1394
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 6148
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1